Trwałość zawieszenia w Octavi 2FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • abstinent
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 4842
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #26
    zuberek, nie zdziw się jak to będzie wahacz :diabelski_usmiech
    też myślałem że u mnie to będzie łącznik

    Komentarz

    • DANIEL1987
      Rider
      • 2010
      • 286

      #27
      koledzy a ten wahacz trójkątny z przodu to jest stal czy alu? a z tyłu jaka konstrukcja?i jak z wytrzymałością?
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=42786

      Komentarz

      • abstinent
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4842
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #28
        DANIEL1987, wahacz jest ze stali
        i nie chodzi z czego jest zrobiony, to słynne aluminium wzięło się z paska i A4 bo tam wahacze są aluminium i jest ich DUŻO(co za tym idzie sporo tulei gdzie powstają luzy) co wiąże się z kosztowną naprawą
        Zawieszenie tylne w OII jest wielowahaczowe ale przy odpowiednim traktowaniu te 150-200 tyś powinny wytrzymać bez problemu
        Dobre właściwości jezdne nie biorą się z powietrza, coś za coś
        Moim zdaniem lepiej mieć tył do roboty niż przód, zawsze to dłużej pojeździ, i będzie tańsze w naprawie

        Ale i tak nic nie przebije Alfy 156 to co tam zobaczyłem to aż się przeraziłem :shock:
        Sam tył to chyba 8 jak dobrze pamiętam :diabelski_usmiech

        Komentarz

        • DANIEL1987
          Rider
          • 2010
          • 286

          #29
          aaaa to nie jest zle ja w lanosie mam stalowe + mcpherson i 240tys i jezdzi tylko lączniki stabilizatora wymienilem mam nadzieje ze i w octavii bedzie dobrze skoro nie ma tego <cenzura> alu
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=42786

          Komentarz

          • abstinent
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 4842
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #30
            w porównaniu do francuskich łączniki w OII wytrzymują sporo
            Nie dawno robiłem z przednimi wahaczami i całość wyszła 385zł
            Cena bardzo fajna jak na tą klasę samochodu
            Z tyłem się zobaczy, ale wiem że są jakieś zamienniki, tam gdzie jeżdżę ze swoją to już robili tył w OII ale nie pytałem się o szczegóły :|
            Podstawa to unikać ASO

            zresztą tu jest opisane http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=32732&start=0

            Komentarz

            • DANIEL1987
              Rider
              • 2010
              • 286

              #31
              ale co dokładnie wymieniałeś? wahacze czy gumy na nich za te 385zl?
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=42786

              Komentarz

              • abstinent
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 4842
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #32
                kupiłem sam gumy(jedne aso, jedne w aso seata) i wymieniłem u mechanika + geometria przodu

                podałem linka ze szczegółami :twisted:

                Komentarz

                • Scirocco2
                  Classic
                  • 2009
                  • 37

                  #33
                  40tkm i jeszcze nic nie stuka, a samochod raczej nie oszczedzany, kilka malych oes`ow przejechal tylko ze jezdzi na kartoflakach 195/65/15. Dobija mnie tylko ta trzeszczaca kratka :/

                  Komentarz

                  Pracuję...