DANIEL1987, wahacz jest ze stali
i nie chodzi z czego jest zrobiony, to słynne aluminium wzięło się z paska i A4 bo tam wahacze są aluminium i jest ich DUŻO(co za tym idzie sporo tulei gdzie powstają luzy) co wiąże się z kosztowną naprawą
Zawieszenie tylne w OII jest wielowahaczowe ale przy odpowiednim traktowaniu te 150-200 tyś powinny wytrzymać bez problemu
Dobre właściwości jezdne nie biorą się z powietrza, coś za coś
Moim zdaniem lepiej mieć tył do roboty niż przód, zawsze to dłużej pojeździ, i będzie tańsze w naprawie
Ale i tak nic nie przebije Alfy 156 to co tam zobaczyłem to aż się przeraziłem :shock:
Sam tył to chyba 8 jak dobrze pamiętam :diabelski_usmiech
aaaa to nie jest zle ja w lanosie mam stalowe + mcpherson i 240tys i jezdzi tylko lączniki stabilizatora wymienilem mam nadzieje ze i w octavii bedzie dobrze skoro nie ma tego <cenzura> alu
w porównaniu do francuskich łączniki w OII wytrzymują sporo
Nie dawno robiłem z przednimi wahaczami i całość wyszła 385zł
Cena bardzo fajna jak na tą klasę samochodu
Z tyłem się zobaczy, ale wiem że są jakieś zamienniki, tam gdzie jeżdżę ze swoją to już robili tył w OII ale nie pytałem się o szczegóły :|
Podstawa to unikać ASO
40tkm i jeszcze nic nie stuka, a samochod raczej nie oszczedzany, kilka malych oes`ow przejechal tylko ze jezdzi na kartoflakach 195/65/15. Dobija mnie tylko ta trzeszczaca kratka :/
Komentarz